Iskall tjej

Idag har jag jobbat på Kappahl. Var ett tag sen sist så det var jätteroligt, har saknat det! 

Hände en rätt rolig grej också. När jag kom till jobbet så satt två tjejer i sofforna och min chef sa till mig "Vi har lite nya tjejer som ska jobba här idag!" - Jaha, sa jag. Trevligt! Sen tänkte jag inte så mycket mer på det och skyndade mig iväg in i butiken. Då springer min chef efter mig: "SÅG DU INTE VILKA DET VAR!?" Emh, nej? "Det var ju tjejerna från Idol, Amanda och Moa!" Haha, jag ser inte på Idol så jag hade ingen aning om hur de såg ut. Alla i personalen skrattade gott åt mig och min iskalla stil typ som att jag träffade kändisar varje dag. Kul att man kan underhålla i alla fall! 

Ska jobba på fredag också och jag hoppas jag får lite extra pass. Älskar att jobba.

Kommentarer
Richard Kårström

Ja klart fan du är iskall mot kändisar när du träffar mig och mina klienter varje dag.



2011-12-29 @ 04:57:54

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0