Mys med underbar

Sitter hemma hos Richard och har precis duschat. Vi ser Alien-filmerna och dricker hallonsoda som smakar godis. Jag är hungrig och funderar på att leta igenom skafferiet efter något att äta innan vi går och lägger oss. Imorgon runt 06 far Richard till Sundsvall för att fira jul med sin familj. Kommer sakna honom i massor!

Imorgon ska jag och Lilo ha lite hemligheter för oss under dagen och sen på kvällen far vi hela gänget till Älvsbyn för tjejkväll och julmys. Alla mina favoriter har äntligen kommit hem så jag får passa på att krama sönder alla medan dom är hemma. Det är rätt ensamt här när alla flyttat så jag kommer nog vara rätt rörd över att ha alla samlade. Sett fram emot det sen i somras. 

Nu ska jag krypa ner i soffan med världens bästa.

Kommentarer
Madelene ♥

Hej tjejen !

Veckans blogg är igång igen, var gärna med & tävla. Klicka bara på länken nedan & lämna valfri kommentar;http://sexyfreak.blogg.se/2011/december/tavling-1.html#comment

KRAM



Blogg: http://sexyfreak.blogg.se/
2011-12-22 @ 22:04:41
Richard Kårström

Men håll käften, Madelene.

Saknar dig slafshas <3



2011-12-23 @ 00:02:17

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0