Januari-April 2010

JANUARI


Fyllde 18, hade fest i min lägenhet med underbara vänner. Blev även bjuden på whiskey av den nu såkallade whiskey-grannen.
Hade rätt många tjejfester i lägenheten, denna slutade med lasergame och Sunes.

Klippte mig = hade luggen uppsatt fram till mars.

FEBRUARI

Tog körkortet, fuck yeah

Lekte i skolan. Ja, jag var rätt dålig på det där, höll på att dö av skratt så det var svårt att hoppa samtidigt..

Bakade bullar och helt plötsligt började jag få väldigt mycket besök?

MARS


Färgade håret mörkare och började jobba på Kalles där jag spenderade helgerna. Var sjuk i stort sett hela månaden pga möglet i skolan och såg förjävlig ut av alla eksem jag fick. 

For med Camilla och såg Magnus Betnér som vi fått i present av Anna.


Hängde på Nodo med snygga flickor vilket resulterade ett möte med Nacka-pojkarna. Dagen efter hade Sandra 18-årsfest och efterfesten blev på hotell med killarna från dagen innan. Började kunna ha luggen utsläppt.

APRIL


Sportlov, var på två olika förfester sen gick vi på Kalles. Spenderade större delen av lovet hemma med mina egna tankar och med mina vänner.

Mös med mina katter så mycket jag kunde eftersom jag skulle bli tvungen att sälja dem.

Blev singel, bästa beslutet jag tagit under hela året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0