Hej

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, massor av saker
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.
5. Vilka länder besökte du?

Spain
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
En egen lägenhet så långt bort från Piteå som möjligt
.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Pass
8. Vad var din största framgång 2010?
Inget jag kommer på just nu

9. Största misstaget?
Bättre om jag håller det för mig själv.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
I början av året var jag sjuk hela tiden

11. Bästa köpet?

Min kamera

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och gotta

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
We no speak americano (spanien och peace & love) sen vet jag inte

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Har varit väldigt upp och ner
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Satsat på mig själv
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt
18. Hur tillbringade du julen?
Med min familj och bra sällskap
19. Blev du kär i år?

Kall som en sten

20. Favoritprogram på TV?

Har inte sett speciellt mycket tv iår.
21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Maybe
22. Bästa boken du läste i år?
El choco
23. Något du önskade dig och fick?

Underbara vänner

24. Något du önskade dig men inte fick?
Man kan inte få allt man vill ha.
25. Årets bästa film?

Svårt.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Hade fest i min lägenhet, blev bjuden på whiskey och tequila

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Finns väl alltid någonting som skulle kunnat förbättras.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Väldigt varierad

29. Vad fick dig att må bra?

Mina underbara vänner.

30. Vem saknade du?

Farfar

31. De bästa nya människorna du träffade?

Började umgås mer med de i min klass och Richard
32. Har du varit singel eller i förhållande?

Förhållande sen singel

33. Hur många one night stands har du haft?

Pass

34. Har du sagt Jag älskar dig i år?

Ja

35. Har någon sagt det till dig?

Yes

33. Vad tror du kommer hända 2011?

Studentresa med världens bästa människor, studentveckan, ta studenten, resa med mor
, Peace & love, föhoppningsvis jobb i Norge, tågluffa, flytta från den här staden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0