Godnatt

Har varit ute precis hela dagen idag. Gick upp kring 11 och satt mig i solen för att äta frukost medan jag vaktade Max från att rymma från gården. Han är inget djur utan min lillebror men smiter så fort han får chansen.Sprang ner och böt om till bikini och sen låg jag i solstolen och lyssnade på musik hela dagen.

Värmde en pizza i micron och for sedan till Richard för en promenad runt stan och ner till södra hamn där vi satt och mös en stund innan vi gick på Nodo för att träffa Isabelle, Lilo och Denice. Vi satt där en stund innan vi gick till backa för att spela volleyboll. Det var bara jag och Lilo som spelade dock. När Denice blev less (efter 5 minuter) så gick vi ner till tages bro och satt på bryggan och tittade på fiskar.

Efter en promenad med Denice mysandes i armkrok mellan mig och Richard ska vi nu se Game of thrones och sen sova. Vi hoppas på bra väder imorgon så vi kan sitta ute och sola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0