Kos

Sitter i hotellobbyn nu. Det fanns wlan och jag kan inte beskriva min lycka över det. Trodde jag skulle vara tvungen att leta runt överallt efter ett internetcafé.

Hur som helst. Det har regnat och varit dåligt väder hela dagen så jag och Denice har haft sightseeing i Kos stad. Vi gick efter hela stranden och tittade i butiker. Det slutade med att vi gick vilse och Denice fick lite panik. Stressarn.

Vi hittade tillslut havet och började gå hem till hotellet. Vi hann precis in innan det började ösregna. Tvättade fötterna och sen tog vi en powernap på 3 timmar. Välbehövligt efter igår då jag enbart sov två timmar.

Nu ska jag duscha och sen ska vi in till stan och äta middag lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0