Lördagen

Är frunktansvärt sliten sen igår. Blev lite mer att dricka än vad jag hade tänkt mig men jag hade sjukt roligt!

Vi började hemma hos Denice. Jag drack rödvin så jag for på COOP och handlade lite och sen gjorde jag Sangria i en tillbringare. Perfekt sommardrink. Det var fest i lägenheten bredvid och helt plötsligt var lägenheten full med folk. Någon som bodde ovanför kastade ner en glasflaska på balkongen vi var på så det blev glas överallt. Störda människor det finns, någon hade ju kunnat få den i huvudet!

Kring 12 gick jag, Denice och Tina på Kalles. Det var fullt med folk och det var rätt roligt att fota. När jag tagit alla bilder så gick jag och dansade. Träffade på Lina och Moa på dansgolvet så jag var där med dom ett tag innan jag gick upp och beställde en drink.

Hittade Denice vid baren och gick ner och dansade med henne resten av kvällen. När Kalles stängdes blev det en avslutande stripsmeny på Sunes och ett telefonsamtal till Richard, sen gick jag hem och la mig. Vaknade och mådde lika jävligt som jag beräknade att jag skulle må efter shottar av mintu och en long island ice tea.

Grym kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0