Påväg till Kos!

Sitter på Arlanda och väntar på att mina vänner ska komma hit. Har varit här själv sen klockan 8.

Vaknade halv 5 idag och blev sedan upphämtad av Fredrica och Johanna. En snabb flygning med underbar frukost från Luleå och nu sitter jag här. Har hittat världens bästa ställe att sitta på. Har skjutit ihop en massa fåtöljer till en säng så jag har sovit sen 9 ungefär. Det finns även gratis internet och el-uttag. Förutom att jag är själv och är hungrig så är det rätt skönt att sitta här. Pratar med Richard på facebook också så det gör mig glad!

Har laddat ner skype också och hoppas på att hitta ett wlan på hotellet så jag inte behöver prata så mycket i telefon.

Nu - Dags för lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0