Torsdag

Jag har blivit dödssjuk. Förkylning med dödlig utgång typ. Feber, halsont och litervis med snor. Hoppas verkligen att jag hinner bli frisk innan söndag då vi ska fara till Alanya. Karma straffar mig som vanligt med att bli sjuk vid helt fel tillfällen.

Var till skolan en snabbis för att göra en redovisning och nu har jag bäddat ner mig igen med diverse livsnödvändiga medel bredvid mig såsom nässpray och en pappersrulle.

Dags för tekokning. Tur jag har en pojkvän som kan ta hand om mig när jag är liten och svag!

Kommentarer
Sarah Gabrielsson

Var med i dagens blogg om du känner för det :)



Blogg: http://fashionpunsh.blogg.se/
2011-09-01 @ 14:15:58
SOFIE - Följ med mina äventyr!

Hejhej! I min blogg kan du läsa om mina äventyr i alp paradiset Schweiz och all träning för att bli Sveriges nästa professionella vågsurfare.



Kramar från Sofie:)



Blogg: http://keepyourmangosfresh.blogg.se/
2011-09-01 @ 14:27:49

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0