Godmorgon!

Ligger i sängen och väntar på att Richard ska sitta klart vid datorn. De som bor ovanför oss spelar Sigurd Granströms låt och "Stoffe levererar" så jag underhåller mig med att lyssna på det. Sjukt vad lyhört det är ner till oss, hör allt dom lyssnar på och varje steg dom tar. Ibland när jag sitter på toa så skakar toalettdörren för att någon går ovanför. Tur att Richard bor här och inte någon gammal tant, då hade det blivit mycket klagomål, haha. 

Tanken just nu är att vi ska gå på stan. Måste in på systemet och sen handla till ikväll. Hörde av mamma igår att allt kött, bearnaisesås och potatisgratäng var slut på ICA så förhoppningsvis finns det kvar på COOP. Jag var sugen på att göra en kall potatissallad, skulle vara sjukt gott. 

Nu spelar dom Disco pogo, bra musiksmak i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0