Jag lever

..för stunden i alla fall.

I lördags när vi kom hem var tanken att vi skulle till Richards kompis och dricka lite vin och sen gå på Challenge. Skulle även få ihop lite vimmel för kvällen. Hade under dagen simmat i vatten i ungefär 4 timmar med en klänning och hoppat upp och ner ur vattnet och därför varit nerkyld hela dagen. Kan berätta mer om det sen. Hur som helst frös jag när jag kom hem också trots att jag stått i en varm dusch för att få upp kroppsvärmen. När jag kom till festen så kände jag att jag mådde sämre för varje minut och sen gick vi hem för att jag mådde så dåligt. Mådde illa och hade feberfrossa. 

Har i stort sett legat död i soffan sen dess. Richard har varit underbar och tagit hand om lilla mig när jag varit liten och svag. Har en förmåga att börja gråta då jag har mycket feber och det gjorde jag självklart igår utan anledning. Kan inte sluta gråta heller, det bara rinner tårar, haha. 

Nu hade jag tänkt att försöka göra mig lite mat och sen duscha. Förhoppningsvis känner jag mig lite fräschare efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0