Work out

Ligger i soffan och känner hur träningsvärken smyger sig på. Är helt slut i magen och i benen och har kämpat mig upp ur soffan varje gång jag klivit upp ur den. 

Var och tränade igår och det var första passet som faktiskt gick tungt. Orkade inte alls lika mycket som jag brukar. Körde ben och mage och imorgon ska jag köra armar, axlar och rygg. Älskar att träna rygg så det ser jag fram emot! Joakim har offrat sig att hjälpa mig med ett träningsschema så snart han köpt gymkort i stan. Jag har kört samma övningar sen jag gick ettan så lite förnyade övningar skulle inte vara helt fel. Blir rätt less på att köra samma varje vecka. 

När jag kom hem från gymmet igår så började jag med en poster. När Richard kom hem från jobbet fick vi besök av hans pappa och hans sambo samt deras två hundar. Det var första gången jag träffade dem då de inte bor här så det var trevligt! Efter det satt jag i Photoshop i 8 timmar innan jag blev nöjd. Hade Richard och Natanael som smakråd då de är lite mer erfarna än vad jag är.

Lägger upp den då den blivit tryckt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0