Dreams

 
Hade världens sjukaste dröm i natt. Drömde att jag hittade en liten bebisapa utanför en lägenhet. Upptäckte efter ett tag att den hade blivit knivhuggen i ryggen så jag var tvungen att ta den till akuten, men då förvandlades hela drömmen till en actionfilm och jag var tvungen springa genom byggnader och hoppa mellan tak för att ta mig till sjukhuset med apan. När jag lyckats lämna apan på akuten var jag tvungen rädda ett litet barn som några ungar försökte dränka. 
 
Räddade givetvis barnet som den hjälte jag är och sen fick jag ett samtal om att apan överlevt och att jag skulle komma och hämta den. Sen blev apan min partner in crime och hjälpte mig rädda världen. Snipp snapp snut så vaknade jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0