Julklappspyssel

Mina händer var nyss svarta som natten efter jag suttit och ritat sedan klockan tre. Har börjat skissa på en teckning till min kära syster då hon alltid tjatar om att få allt jag ritar (hon är 8år). Då jag känner att det är för dyrt för att köpa julklappar åt barn så kan hon få en inramad teckning istället, hon lär bli lika glad för det. 

Problemet är att jag måste rita en till åt min andra syster, och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Får väl göra klart den jag påbörjat med först. Vill inte ha några ledsna miner på julafton för att någon blir utan.

Nu ska jag klä på mig och gå till jobbet och äta innan jag börjar. Är sjukt hungrig så jag funderar på att gå nu, trots att jag börjar om en timme. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0