Mina slutty friends

Tja tja bloggen! 

Sitter och tänker tillbaka på sommaren. Saknar solen och värmen och att träffa människor som precis som en själv är glada för ingenting. Vekligheten är inte riktigt densamma, sitter i en iskall längenhet, hungrig, utan Gyros. Tur jag har min Richard, han är min sol i vardagen och det finns nog ingen som kan få mig att bli så varm inombords som han. 
 
Mina vänner kommer hem om några dagar också, och jag ska spendera hela juldagen med dem! Mina underbara sluts. Det är inte riktigt samma sak när de inte bor i Piteå längre, det är ingen som förstår mina slutty-skämt och skitdåliga humor. Är superglad att få hem dem igen, då blir det boobhugs och mys. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0