Natti

Känner att jag håller på att bli sjuk. Håller tummar och tår för att jag inte blir det. Har ont i ena örat och i halsen. Brukar alltid få ont i öronen innan jag bli riktigt sjuk. 

Har nyss sett Tintin med Richard. Han somnade efter en stund så nu ligger han och snarkar i sängen. Vi gjorde lax idag med zucchini och fetaost till middag. Laxen blev supergod men jag saknade potatis till. Richard har nämligen fått en veckas middags-låda från COOP så det är bestämda rätter. Till laxen var det quinoa, smakade lite sådär till just lax, hade varit godare i en sallad. 

Tog min medicin för en liten stund sedan och jag märker hur den börjar verka nu så jag ska lägga mig och sova. Förhoppningsvis vaknar jag inte av att örat gör ännu ondare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0