Torsdag

Har fått väldigt mycket gjort idag känns det som. Har skrivit arbeten och fixat en massa saker. Lyckades dock med att försova mig i morse. Klockan ringde inte för att telefonen fick slut batterier under natten. Så det kan gå.

Drömde jättekonstiga saker inatt, skulle vara med i en fotbolls-cup och lyckades missa andra matchen för att jag tappade bort mitt lag och hittade en telefon i en av duscharna som tog kort på alla. Tog telefonen för att gömma den och helt plötsligt var jag jagad av maffian för att det var maffiabossens dotters telefon. Det slutade med att jag fick springa runt halvnaken för att någon tagit mina kläder medan jag duschade. Hittade tillslut en t-shirt och ett par fotbollsskor som jag sprang runt med för att undvika att bli dödad. Fina drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0