Hatar nästäppa

Idag är en bakisdag trots att jag inte är det minsta bakis. Har inte sovit speciellt bra i natt dock. Vi kom hem efter 4 och sen när vi skulle lägga oss kunde jag inte andas genom näsan. Letade runt i lägenheten efter nässpray men utan lycka. Klockan 6 var jag så förbannad för att jag inte kunde somna att jag klädde på mig och gick till Seven eleven och köpte ett nässpray. Går inte att beskriva hur lycklig jag var när jag äntligen kunde andas. 

Lyckan var dock kort då jag klockan 10 var tvungen gå upp och flytta bilen. Fanns såklart inga parkeringsplatser så jag fick parkera jättelångt ifrån lägenheten och gå tillbaka. Som tur var hade jag en varm famn att lägga mig i när jag kom tillbaka så jag somnade om på en gång. 

Lägger upp bilder senare, nu ska jag dricka hallonsoda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0