1/1 2012

Vissa saker är så jävla orättvist. Kan inte beskriva hur overkligt det känns att en 16årig tjej förlorar livet på grund av en olycka. Har träffat Ella några gånger i somras för att hon umgicks med Denice. Hon kom hit till mig när vi tog studenten och jag har aldrig träffat en så social och trevlig tjej, speciellt när hon var så ung. Det kändes som att hon var lika gammal som oss och jag tyckte om henne redan första gången jag träffade henne. Hon är en person alla tycker om och sprider glädje runt om sig. Finns inte ord, hon hade hela livet framför sig. Sånt här ska inte hända så fina människor. Vila i frid!

Jag mår jättedålig över vad som hänt och jag tänker på alla som stod henne nära, familj och vänner. Hoppas ni har styrkan att ta er igenom det här. Ingen förtjänar att något såhär hemskt händer.

Detta öppnar verkligen ögonen och man inser hur viktigt det är att värna om sin familj och sina vänner, livet är kort och man lär uppskatta även de minsta sakerna i ens liv. Ta inget förgivet för imorgon kan det vara borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0