Mitt 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag for utomlands med mina vänner för första gången, tog studenten, reste med min mor och syster. 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Minns inte att jag hade några.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte någon som jag umgås med.
4. Dog någon som stod dig nära?
Ja. 
5. Vilka länder besökte du?

Kos i Grekland och Alanya i Turkiet.
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Mer resor.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

1 Juni <3
8. Vad var din största framgång 2011?
Skaffade ett jobb som jag trivs jättebra med.

9. Största misstaget?
Spenderade pengar på rätt onödiga saker.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Föruom eksemen har jag inte varit sjuk.

11. Bästa köpet?

Kan inte komma på nånting.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, massor av saker. 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Freak, The next episode, Alla gillar brudar, Levels, Fade into darkness, Gasolina, Give me everything osv, skulle kunna räkna upp en hel playlist men dessa är mer kopplade till tillfällen.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, det enda som varit ledsamt är att alla mina vänner flyttat och att jag inte träffar den varje dag längre.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Myst med mina flickor.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit upp mina pengar.
18. Hur tillbringade du julen?
Med min familj och släkt.
19. Blev du kär i år?
Blev kär 2010, men vi blev tillsammans först i Juni så jag blev väl snarare mer kär! :D
20. Favoritprogram på TV?
Måste väl säga bigbrother då jag såg alla avsnitt.
21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej.
22. Bästa boken du läste i år?
Oj, jag har varit dålig på att läsa böcker iår, kan inte komma på någon.
23. Något du önskade dig och fick?
En boyfriend och en sjukt nice tan.
24. Något du önskade dig men inte fick?
Kommer inte på något.
25. Årets bästa film?
Kommer inte på någon.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Hade fest hemma hos min mamma, alla mina vänner var där och jag hade en jätterolig kväll!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Önskar att jag jobbat mer.
28. Hur skulle du beskriva din stil 2011?
Slutty. Nej men, har fått lite snyggare stil än tidigare år i alla fall. 
29. Vad fick dig att må bra?

Mina vänner och min pojkvän.
30. Vem saknade du?

Nu under hösten/vintern har jag saknat mina vänner väldigt mycket.
31. De bästa nya människorna du träffade?
Måste säga Jannie! 
32. Har du varit singel eller i ett förhållande?
Singel sen förhållande
33. Hur många one night stands har du haft?

None.

34. Har du sagt Jag älskar dig i år?

Ja!

35. Har någon sagt det till dig?

Ja. 
33. Vad tror du kommer hända 2011?

Först och främst vill jag utomlands och jobba i sommar, resa med Richard, söka in på en utbildning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0