Helgen

Har jobbat hela helgen känns det som. KappAhl hela dagen i fredags och efter det fotade jag studentfesten på 1906. Gick hem runt 3, köpte en hamburgare och sen somnade jag direkt jag kom hem. Mådde som jag förtjänade morgonen efter om man säger så. 

Igår gjorde jag absolut ingenting fram till klockan två då jag for på loppis och käkade lunch. For hem till min far och åt middag med min syster och sen blev det jobb på havsbadet. Fotade ett företagsjubileum hela kvällen och det tog lite mer tid än vad jag, och de som anställde mig, beräknat. Skulle vara klar 21.00/21.30 men jag kom därifrån efter 23. Tanken var att jag skulle fota på Challenge sen men jag fick nackspärr och var så sjukt trött så jag slutade ut det. 


DJ CARROW IN THA HOUSE JAOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0