Fredaaaaag hela dagen

Idag har jag varit på stan med Isabelle hela dagen och kollat på kläder. Hade jag varit rik hade jag köpt allt jag hittat men nu fick det räcka med lite smågrejer och hårfärg. Köpte även en klänning för 130:- med märket Three little words, samma märke som min studentklänning. Den var supersnygg och satt som ett smäck! Billigt och bra!

Nu sitter jag och väntar på att Isabelle, Camilla och Linnea ska komma hit så ska vi färga håret på varandra. Lär bli spännande! Jag har köpt en slingning och sen en toning i askblond så vi får väl se hur jag ser ut i slutet av kvällen, är lite nervös men jag litar på Camilla då det blivit bra varje gång hon hjälpt mig. Förhoppningsvis får jag tillbaka min kalla nyans i håret igen, har en förmåga att bli gult på vintern när inte solen ligger på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0