Onsdag

Igår var första dagen på flera veckor som jag tog det lugnt och inte gjorde nånting. Har haft fullt upp i flera veckor och igår var jag så slut att jag inte orkade göra nånting. Jag har lätt för att stressa upp mig själv onödigt mycket och det slutar med att jag stänger in mig själv. Därför ber jag om ursäkt till mina vänner och mamma för att jag varit dålig på att höra av mig och ringa upp. Hoppas ni vet om att jag tycker om er ändå! 

Jag har haft två tuffa veckor med många tunga beslut och har pga av det varit rätt nere samtidigt som jag har jobbat och försökt ha tid till att träffa alla. 

Sorry, rycker upp mig snart, behöver vila lite bara. 

Richard, jag uppskattar att du stått ut med att jag varit trött och hängig. Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0