Onsdag - workout

Det är rätt sjukt egentligen hur fort kroppen anpassar sig. För 3 veckor sedan när jag började träna orkade jag knappt göra 10 situps. Nu när jag är inne på min tredje träningsvecka gör jag lätt 3x25 och hade kunnat pressa mer om jag haft tid. I bicepscurl började jag med 5kilo, nu är jag uppe på 7kg. Latsdrag har jag ökat från ca 35kg till 52kg. 

Det bästa som finns är när man känner hur man orkar mycket mer än veckan innan. Det får i alla fall mig motiverad och man får alltid en extra kick när man känner att man kan öka på. Ska ta nya mått på söndag och se om veckan gett något resultat. Att mäta har jag kommit på är en sjukt bra grej för att hålla en motiverad. Man ser inte skillnaden själv men det visar sig på måttbandet. 

Nu ska jag göra nånting som jag och Richard kan äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0