Min helg i ord

Helgen har varit super om ni frågar mig. Blev inbjuden till myskväll med mina favoriter tre för uppdatering och chipsätande. Johanna och Lilo var hemma i Piteå på besök och Isabelle var för en gångs skull ledig från skolan. Fredagskvällen kunde inte ha spenderats i bättre sällskap än så!

Fick jobba övertid på lördagen men jag var inte ledsen för det. Alltid fint med några extra timmar. Hemgång och uppfräschning efter jobbet innan det blev utgång på Challenge med Camilla och Richardo. Avslutade kvällen med en kebab på Adana. Väl unnat som vi brukar säga. 
 
På söndagen bjöds det på tårta och födelsedagsfirande för min syster Isabell som blivit storatjejen. Ett år kvar innan man måste börja hålla koll på henne när hon ska ut och ränna på krogen. 
Sedan bar det av till min far för middag och firande av farsdag. Fläskfilé och rotsaker i ugn, perfekt söndagsmiddag innan det blev myskväll för mig och Richard i soffan. 
 
Min fina Johanna och jag i somras ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0