19 februari

Idag vaknade jag upp och hade ont i min stackars hals. Detta gick dock snabbt över när jag såg hur fint väder det var ute idag. Man botar förkylning med frisk luft och sol va? Tänkte väl det. 
Hällde i mig en kopp grönt te och åt ett par mackor med salami innnan jag kastade mig ut i det underbara vädret. Pluggade i musiken och började gå. Gick ungefär en timme innan jag började frysa om öronen. Note to self: ta mössa i stället för pannband nästa gång! 

Det var riktigt skönt faktiskt, har varit dålig på att vara ute och få frisk luft de senaste veckorna då jag jobbat dygnet runt. Om någon känner att de vill låna ut sin hund under dagarna är det bara säga till, behöver en kompis att gå på långpomenader med! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0