Jag hatar människor

Hade tänkt skriva lite om min dag men jag tänker först avreagera mig lite. 

Vi var på bio nyss, och jag satt bredvid den värsta jäveln man kan sitta bredvid. Ni vet alla biobesökares värsta mardröm, HAN satt jag bredvid. Det är en oskriven lag att man inte prasslar i påsen när man är på bio, jag vet att det är omöjligt att inte prassla lite men man försöker i alla fall begränsa det så att inte de som sitter inom närmsta radien störs av det.
Denna man grävde så jävla hårt i sin chipspåse att det överröstade allt de sa i filmen. Han tog inte ett chips i taget heller, nej han trycker in en hel jävla näve som inte ens får plats i munnen så att han måste tugga med öppen mun så alla hör hur chipsen krossas.
 
Som om inte det vore nog. När han kände att han ätit klart en omgång med chips MOSADE han ihop påsen innan han la den på golvet. När han gjort det plockade han upp telefonen OCH BÖRJADE SPELA QUIZKAMPEN?!?!??!! WTF LIKSOM?!
 
Vilket jävla skämt till människa. HAT. 
 
/Så jävla bitter tjej

Kommentarer
Jair

hahahha... vet inte ens hur jag kom in på din blogg.. ren slump! men iaf.. fyfan va roligt inlägg.. fick lite magkramp! hahaha!
tack!

Svar: Hahaha, tur att man kan underhålla någon med sin bitterhet! :D
Caroline



2013-02-15 @ 17:10:25

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0