Love my life

Mycket har hänt den senaste veckan, bara på ett positivt sätt! Jag och Richard är officiellt sambos och jag kan inte vara lyckligare än vad jag är just nu. Fyllde år i tisdags och blev bjuden på middag hemma hos min far. När vi kom tillbaka till stan bjöd Malin och Johanna med oss till Statt för drinkar och bubbel. Perfekt födelsedag med andra ord! 

Helgen bestod av jobb och födelsedagsfest. Jag var aningen för taggad och fick i mig lite för mycket av det goda. Ockuperade toan och la mig sedan och sov i en timme, under min egen fest, till vi skulle gå ut. Då var det upp på fötterna igen för att gå ut på Challenge. Trots mitt totala bark hade jag jätteroligt och mådde överraskande bra när vi skulle ut på krogen. Jag har tyvärr inte en enda bild från kvällen. 

Igår hade vi söndagsmys hela dagen och kvällen, älskar söndagar, speciellt när man har hittat världens finaste man att spendera dem med. Det är en underbar känsla att vara kär.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0