richard är en tjuv

Jag och Richard duschade igårkväll och eftersom jag använder schampo och balsam från frisören och inte har ekonomin att köpa nytt varje månad så har jag förbjudit Richard från att använda det. 

Medan jag stod och schamponerade mitt hår bad Richard mig att ge honom schampo varpå jag gav honom flaskan som han får använda: -"Nej, jag vill ha det andra, det luktar mycket godare!" Nu undrar ni precis det jag gjorde i denna stund, hur kan han veta att det luktar gott? (borsett från mitt hår som alltid luktar gott heöheö)
 
Jag fick hans "lögn-min" tillbaka när jag frågade honom om han använt mitt schampo. När jag sedan skulle ta balsam ville han ha av det också eftersom "håret blir så mjukt". Bitch. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0